Trening medyczny

Trening medyczny pozwala zdefiniować dysfunkcje ruchowe oraz daje możliwość ich wyrównania. To rozwiązanie dla osób z ograniczeniami zdrowotnymi chcącymi podjąć bezpieczną aktywność fizyczną. Zaprojektuję indywidualny zestaw ćwiczeń, uwzględniając Twoje osobiste doświadczenia (kontuzje, choroby, zabiegi, operacje, budowę ciała, itp.). Pozwoli to przywrócić komfort ćwiczenia. Trening medyczny odtworzy sprawność oraz nauczy właściwego traktowania ciała. Możesz na nowo odczuwać satysfakcję z aktywnego uprawiania sportu oraz uzyskiwać coraz lepsze wyniki.

• Zlikwiduj ból kręgosłupa
  • Zwiększ sprawność po urazie / operacji
  • Minimalizuj ryzyko wystąpienia kontuzji

Ograniczenia ortopedyczne

Trening medyczny umożliwia polepszenie aktywności fizycznej osobom, które doświadczyły uszkodzeń narządu ruchu (złamania, zerwania, skręcenia). Uwzględnia istniejące wady postawy (wysunięta głowa, hiperlordoza, zaokrąglone barki) i je koryguje. Uczy modyfikowania codziennej aktywności, aby zniwelować ból i podnieść jakość życia w przebiegu dyskopatii.

• Dolegliwości bólowe kręgosłupa
  • Wady postawy
  • Urazy mięśni i stawów

Ograniczenia kardiologiczne

Trening medyczny to bezpieczna metoda poprawy stanu zdrowia u osób z nadciśnieniem tętniczym czy arytmią serca. Redukuje poziom złego cholesterolu, obniża ryzyko kolejnego zawału serca, zmniejsza masę ciała, wzmacnia układ krążeniowo-oddechowy. Regularnie realizowany trening medyczny pozwala zrezygnować z systematycznego przyjmowania leków.

• Nadciśnienie tętnicze
  • Arytmia serca
  • Stany po zawale serca

Ograniczenia neurologiczne

Trening medyczny likwiduje nieznośne mrowienie i drętwienie w rękach i nogach, często występujące z dyskopatią. Zahamowuje rozwój uszkodzeń komórek nerwowych w przebiegu stwardnienia rozsianego. Zwiększa sprawność i polepsza funkcjonowanie osób po udarze mózgu. Pomaga zmniejszyć ryzyko wystąpienia chorób neurodegeneracyjnych.

• Drętwienie, mrowienie rąk i nóg
  • Stwardnienie rozsiane
  • Stany po udarze mózgu

Inne ograniczenia zdrowotne

Trening medyczny stwarza warunki do podjęcia zdrowej aktywności fizycznej u kobiet po mastektomii (nawet radykalnej). Stanowi bezpieczną formę ruchu dla cukrzyków i cierpiących na inne choroby metaboliczne. Uwzględnia zaburzenia gospodarki hormonalnej w organizmie. Poprawia sprawność układu ruchu w przebiegu reumatoidalnego zapalenia stawów (RZS).

• Cukrzyca
  • Zaburzenia hormonalne
  • Stany po mastektomii

Pełna opieka medyczno-treningowa

Czujne oko wykwalifikowanego fizjoterapeuty pozwala szybko i skutecznie eliminować błędy i ból w czasie wykonywania ćwiczeń. W razie potrzeby na pewno skoryguję Twoją postawę. Zadbaj o perfekcyjną technikę i ciesz się każdym ruchem!​

Zaprogramowanie schematu ćwiczeń w oparciu o Twoje cechy osobnicze to klucz do Naszego wspólnego sukcesu. Na bieżąco monitoruje Twój osobisty plan treningowy i dostosowuję go do Twoich aktualnych możliwości oraz potrzeb

Podczas trwania treningu jesteś najważniejszą osobą w moim otoczeniu. Skupienie się na prawidłowym wykonywaniu ćwiczeń jest kluczowe dla szybkiego i efektywnego osiągania Twoich celów. Miej pewność, że jesteś w centrum uwagi.

Zwiększenie mobilności stawów oraz przyspieszenie regeneracji zmęczonych mięśni pozwala szybciej i zdrowiej osiągać wymarzony poziom sprawności. Dbam o to po każdej sesji treningowej na siłowni. Masz również do dyspozycji mój gabinet.

Przewiń do góry