Fizjoterapia

Fizjoterapia ma na celu rozwijanie, utrzymywanie i przywracanie Twoich maksymalnych zdolności ruchowych. Skupia się na odnalezieniu przyczyny bólu (dysfunkcji) oraz jej eliminacji w sposób bezpieczny i trwały. Poprzez stosowanie sprawdzonych technik i metod leczniczych, pomagam Ci odzyskać pełną sprawność. Wytłumaczę Ci gdzie leży przyczyna Twoich dolegliwości. Pokażę w jaki sposób radzić sobie z bólem i ograniczeniami. Doradzę jak zmodyfikować codzienne aktywności zawodowe i prywatne, aby cieszyć się bardzo dobrą formą przez długie lata.

• Zniweluj dolegliwości bólowe
  • Rozluźnij spięte mięśnie
  • Zwiększ komfort życia
terapia-powieziowa

Terapia powięziowa

Terapia powięziowa wykorzystuje różne techniki manipulacji powięzi, które opierają się na rozumieniu powięzi jako elementu jednoczącego ciało. Powięź jest jedyną tkanką, która zmienia swoją konsystencję pod wpływem nacisku i jest zdolna do odzyskiwania elastyczności, gdy poddamy ją manipulacji.

• Usuwanie "sklejeń" między tkankami
  • Deaktywacja punktów spustowych
  • Poprawa elastyczności mięśni
terapia-manualna

Terapia manualna

Terapia manualna służy do diagnozowania i leczenia dysfunkcji w obrębie stawów, więzadeł i mięśni. Usprawnia działanie wzorców: ruchowych, postawy i oddechowych. Odblokowuje stawy powiązane z dolegliwościami bólowymi. Stosowana jest również w celu zapobiegania nieprawidłowemu „ustawieniu” stawu.

• Uwalnianie zablokowanych stawów
  • Zwiększenie zakresu ruchu
  • Ograniczenie dolegliwości bólowych
masaze-specjalistyczne

Masaże specjalistyczne

Ukierunkowane na uzyskanie efektu leczniczego w stanach bólowych mięśni i stawów. Pobudzają krążenie krwi i limfy oraz oddziałuje na napięcie mięśni. Głaskanie, rozcieranie, ugniatanie sprawiają przyjemny ból i przynoszą odprężenie. Masaże specjalistyczne pozwala na likwidację bólu pleców, karku, barków, okolic łopatek czy miednicy, dając ukojenie.

• Uwalnianie powięzi
  • Rozluźnianie spiętego karku i pleców
  • Przyspieszenie regeneracji po wysiłku
kinesiotaping

Kinesiology Taping

Technika terapeutyczna, która wspomaga naturalnie procesy samoleczenia organizmu. Wykorzystuje różne formy aplikacji elastycznych plastrów bezpośrednio na skórę. Wykazuje natychmiastowe działanie przeciwbólowe. Zmniejsza obrzęki, przyspiesza regeneracje, koryguje postawę ciała. Wspomaga działanie mięśni i stawów.

• Wsparcie pracy mięśni i stawów
  • Korekcja postawy ciała
  • Likwidacja obrzęków i krwiaków